Prefabrikované dílce

Nabízíme většinu prefabrikovaných stavebních dílců pro pozemní a inženýrské stavitelství, zejména:

  • základové patky pro sloupy s vnitřní profilovanou plochou pro dokonalé zmonolitnění se sloupem
  • sloupy pro jedno až tři podlaží o rozličných průřezech až 80 x 100 cm a délkách až 22 m s konzolami na různé strany
  • sloupy spojené se základovou patkou nebo hlavicí
  • průvlaky a poloprůvlaky rozměrově obdobné jako sloupy
  • střešní vazníky a krokve do délky 29,5 m
  • filigránové stropní deskystěnové panely o rozměrech 3 x 9 m
  • třívrstvé stěnové panely obvodového pláště skládající se z nosné vrstvy, polystyrenu a fasádní moniérky do výše 3 m a hmotnosti 12 tun
  • schodišťová ramena přímá včetně podest do šířky až 170 cm, případně podle objednávky
  • TT desky nepředpjaté o rozměrech 2,4 m x 12 m
  • prostorové prefabrikáty

Příprava armatury

V rámci vlastních kapacit armovny probíhá příprava veškeré ohýbané výztuže a kompletování armovacích košů pro uložení prefabrikovaných prvků.

 

 

 

 

Příprava formovací techniky

Panelárna Divize PREFA disponuje plně vybavenou truhlárnou přizpůsobenou pro přípravu výplní ocelových forem. Díky specializaci nabízíme výrobu prefabrikátů atypických tvarů, přesně dle přání zákazníka.

 

 

 

Kompletace forem a vložení armatury

V obou výrobních halách (malá a velká linka) dochází ke kompletaci výsledné formy, tj. vložení dřevěné výplně do ocelových koster forem a následně sestavení a zajištění vnitřní armatury budoucího prefabrikátu.
Výrobna stavebních dílců disponuje dvěma schodišťovými a čtyřmi vazníkovými formami, filigránovou linkou, devíti formami pro výrobu tyčových prvků a šesti podložkami pro výrobu plošných dílců.

 

 

Betonáže

Betonáže probíhají bádií manipulovanou mostovým jeřábem. O přípravu betonu se stará betonárka SCHWING STETTER K0,5 s okamžitým výkonem 0,5 m3 vyrobeného betonu.

 

 

 

 

Nakládka a manipulace

Nakládka a manipulace základních prvků probíhá v areálu výrobny pomocí dvou portálových jeřábů MB1645, které jsou umístěny přímo nad vnitřní komunikací pro pohyb silničních kamiónů a zároveň se tyto jeřáby pohybují souběžně se železniční vlečkou vedoucí areálem.
Velké podélné prvky jsou vyváženy prostřednictvím 3 mostových jeřábů přímo z haly k nakládce na silniční kamiony.